mandag den 10. oktober 2011

Netto i dagsdrift?

Hey Venner.

Som den kvikke (og meget stalkende) læser nok lagde mærke til udeblev jeg sidste mandag fra bloggen. Jeg må erkende at jeg var dødtræt. Jeg startede på min nye arbejde som Netto kasseassistens eller service arbejder.. eller hvad freak mit dæknavn nu er :D
Jeg startede stille og rolig ud med 10½ time lørdag og 10½ time søndaf - 21 timer på en weekend! Det havde nok også steget mig lidt til hovedet efter så mange timer med kontinuerlig hjernedrift. I skal høre det sjoveste, som skete natten til mandag.

Jeg vågnede midt om natten, ved at jeg sad op i sengen og bippede varer ind. Jeg siger til mig selv: "Katrine, nu rabler det for dig, der er jo ingen kunder på dit værelse" - nåh nej. Så jeg prøver på at stoppe, men jeg skal lige have den sidste kunde med.. men køen bliver bare længer og længere. Eftersom jeg føler mig som en sindsyg, prøver jeg desperat at ligge mig ned i sengen, men det fungerer ikke.. så kan jeg ikke nå de taster til dankortet. Så jeg må mod min egen vilje sætte mig op igen! :O

Ja?! Jeg har også overvejet at gå til lægen, hvis det fortsætter!! Ej, heldigvis var der ingen tegn på sindsyge idag... eller hmm i nat ihvertfald. :D
Så er jeg forresten også begyndt at tage kørekort. Jeg havde min første teoritime i torsdags.. det var vild. Nu har jeg fuldstændig styr på, hvor koblingen, bremsen og speederen sidder - og gearstangen er jeg også ved at have på plads! :D
Så rejser jeg på fredag! jubii! Jeg glæder mig virkelig! Det bliver kongen! På fredag er jeg i et MEGA tripple-emma! jeg har tre ting, jeg kan bruge min fredag på.. eller det vil sige, at der er mange ting, men 3 relevante. 1) Pige-Hygge-aften med Julie og Camilla Sloth! 2) Pigehygge med spisning med pigerne fra min klasse. 3) Sport med kaffe i ELM's missionshus. Jeg er så lost.

Så har jeg idag deltaget i min sidste udendørs fodboldtræning i efteråret 2011.. suk.. -.-' Men pyt. Det bliver godt at komme ind i hallen og trille lidt bold. Vi skal spille U18, vi kommer til at ovne for groft. Men det bliver konge.

Så vil jeg lige udbringe en skål for min far, som blev kampens spiller i hans fodboldkamp mod Nyker. *hypotetisk klapsalve* - Han bliver så glad, når han ser dette :D

Hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar