søndag den 8. maj 2011

Super weekend!!

Hej venner.
Jeg bliver simpelthen nødt til at fortælle om gårsdagens eventyr. Jeg gik til morgenmad i den tro, at jeg skulle sidde på mit værelse og læse nogen lektier.. Men jeg tog fejl. Ester var kommet på den geniale idé.. at cykle til Tønder. Jeg var til at starte med ret skeptisk - 15 km den ene vej + 15 km den anden vej = 30 km.. det var mere end jeg kunne overkomme.. men jeg gjorde det. Ester, Pauline og jeg cyklede 30 km.. i modvind.. (ja, der var modvind BEGGE veje). På vejen mødte vi Gitte.. Lærer Gitte. Hvad er chancen for, at en fuldblodig bornholmer møder en hun kender på en landevej mellem Løgumkloster og Tønder? :o Men det skete :D Vi brugte det meste af vores tid i "det gamle apotek" Til jer der ikke ved hvad det er.. tag til Tønder og oplev det.. det er ufatteligt! Det er alt for cool en butik (: Jeg ville egentlig have købt noget isté og hyldeblomstdrik i "tiger".. men den sure dame ville ikke tage imod MasterCards!.. Så som rigtige turister gik Ester og Pauline ind i Aldi for at spørge om vej til MacD.. Jeg holdt øje med jernhestene. Efter at have spist MacD ud af huset begav vi os hjemad. Jeg var helt klart den der brokkede sig mest.. og hvis Ester og Pauline læser dette.. undskylder jeg.. og takker for jeres tålmodighed..
Så ikke nok med at have været så aktiv om eftermiddagen.. skulle vi ud og sejle i kajak om aftenen. Maria, Pauline, Kasper, Futte og mig. Det gik utrolig godt! Er overrasket over mine egne evner. Ej pjat.. vi havde ikke klaret det uden Futte og Kasper..De viste sig som to rigtige mænd (:
Igår aftes sad vi ude ved bålet og lavede snobrød og pandekager.. sang sammen og hyggede os. Det var alle tiders.. den eneste bagdel var al den røg.. og tro mig.. jeg stank.. jeg har for 22 minutter siden sat en vask over med røg-tøj xD
I nat måtte vi sove udendørs.. Drengene sov i shelteren.. så var der også bygget en bioak overfor til pigerne.. Men vi var nogle stykker, som hellere ville sove under åben himmel. Det var vildt skønt. Jeg lå trygt imellem Karina og Tracy. Vi så vildt mange stjerneskud.. og jeg har ikke tal på, hvor mange ønsker jeg fyrede af igår aftes (:
Alt i alt.. en SUPER weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar