fredag den 6. maj 2011

Turist i Christians lejlighed

Hej guys.
Så er det vidst på tide jeg udlægger en part af mit liv for alle jer læsere. Det er fredag aka weekend, og hvis der er noget, som behager mit hjerte.. så er det weekend. Hele ugen har der været prøver.. skriftlige prøver. Det er vel gået okay.. taget alt i betragtning. (hvad det er, der skal tages i betragtning, har jeg ingen anelse om.. men det lød klogt) Idag har jeg til at starte med været til tysk eksamen.. det er helt sørgeligt, at de skriftlige eksamener er overstået.. det var sådan helt hyggeligt. Nåh.. Så har Karina og jeg været på jagt. Vi pakkede geværer og camouflerede os med grønne alger. Ej.. spøg til side. Vi ledte på mange værelser efter hendes lyserøde tæppe - Det meldes stadig savnet!!! Så har jeg været nede og bade i åen, frivilligt! Det var skønt.. forfriskende. Så efter et laaaangt bad fik jeg noget føde - bestående af panering fra fisken. Så til dagens højdepunkt:!! dadadadaaaaaam *trommevirvel* klap på lårene* *andet skrammel til at forøge spændingen* (jeg ved jeg er plat) Nåh, vi vandrede op til Christians lejlighed. Vi skulle se "the forgotten" den var.. skræmmende... er vidst det ord, som dækker det bedst. Vi plantede os i sofaen - og så var der dømt pigehygge.. indtil Christians venner joinede.. (: Der var både melon og sodavand.. Jeg havde personligt stået for slik.. en pose click mix jeg havde til overs fra eksamen.. den fik vi ikke engang spist.. Og i dette øjeblik ærger jeg mig ubeskriveligt over at have ladet den ligge oppe i hans lejlighed.. jeg skulle bare have taget den med op på værelset igen. Nåh.. jeg lader det ligge. Lige nu sidder jeg sammen med Kategorina. Vi burde gå i hi... eller Karina burde.. hun skal tidligt op imorgen.. (mwaha) (:
Jeg undeskylder og er virkelig ked af, at i har spildt jeres tid på at læse det her lettere uheldige blogindlæg.. jeg vil gøre en indsats for at virke sjov.. egentlig er det slet ikke min stærke side at være sjov.. Jeg tog mig selv i, oppe ved Christian.. at sidde og tænke over en joke jeg kunne fyre af. Og ikke nok med at jeg bare tænkte over det.. jeg brugte rent faktisk 5 minutters tid på det. Ja.. hvad skal der blive af mig..
konklusion: 1) jeg tror jeg er sjov 2) jeg er ikke blank for at indrømme, at jeg tager fejl.

Jeg har gjort en fatal blogger fejl.. jeg har startet indlægget med at skrive overskriften.. Jeg ville have dette indlæg til at handle om vores tur i Christians lejlighed.. men det endte ud med at handle om min ikke eksisterende humor.. Hvad bliver dog det næste?
Jeg tror jeg vil finde et eller andet genialt billede, til at slutte det her indlæg med..


WOW.. jeg fik rent faktisk lagt et billede ind!! *klap på skulderen til mig selv*
Jeg siver.. vi ses. Hyg jer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar