søndag den 24. juli 2011

Den mumificerede kat Silas

En gang for mange år siden, levede en ung hankat ved navn Silas. Silas var en frejdig, ung single-kat som føjtede rundt på Vodders gader og stræder (eller .. den ene vej der nu er). En dag hændte det hverken værre eller bedre, at den mødte hunkatten Sjafat. De blev straks forelskede, og Silas opgav uden eftertanke sit singleliv. De fandt en ødelagt, væltet fryser i en lade og her skulle de leve lykkeligt til deres syv kattelivs ende. Der havde de det godt, indtil Silas' elskede Sjafat en sommer på allerdramatiske vis blev fræst over af en skårlægger(til alle jer der ikke ved hvad det er kan jeg informere om, at det er en MEGA-græsslåmaskine til at spænde efter traktoren) og derved endte sine kattedage på denne jord. Hankatten Silas var syg af sorg, og hverken spiste eller drak. Han slæbte sig selv ind i et afsides rum i laden, fandt en papkasse, hvorefter han lagde sig til at dø. I den papkasse endte Silas sine dage på ganske sørgelig vis.

Man har for nyligt fundet Silas' mumificerede krop i en lade, hvor temperatur, tryk og luftfugtighed har muliggjort denne mumificering. Man ved hjælp af en kulstof 14 prøve dateret Silas bortgang til sommeren 2001. Det følgende billede viser mumien Silas i den tilstand den blev fundet.
 Bullshit (: I virkeligheden fandt jeg bare en MEGET gammel, død kat i laden. Ud over den del af historien hvor Sjafat bliver nakket af en skårlægger - True story man, true story..
Noget helt andet er - JEG HAR RYDDET OP PÅ MIT VÆRELSE :D På eget initiativ endda - og helt uden at snyde. Så jeg tænkte lige jeg måtte uploade et billede (:
For those who are interested kan jeg fortælle, at jeg har været alene hjemme mens resten af min familie var på ung uge på Virksund, og i den anledning har jeg chillet med Johanne, Roager og også lidt med Silas, som den mumificerede kat er opkaldt efter.
Konichiwa, bitches ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar