onsdag den 27. juli 2011

Randomness at 2:57 :D

jeg kan hermed stolt og meget yndefuldt (hvis man da kunne høre min smukke stemme) proklamere at jeg i løbet af de sidste 8 timer har chillet med Mike og Roager. lige pt, sidder jeg og nynner temamelodien til Pick Of Destiny og syger - "Bæller Øl og sæbe" (jeg brugte lige forkortelsen Pt, og til de mindre intellektuelle overlegne læsere vil jeg bare lige fortælle jer, at jeg mener det betyder post screptum - hvilket er latin - sådan nogen man lærer hvis man vælger den fedeste uddannelse af alle - STX"
- kæft du er klam !
under hele dette blogindlæg - eller hvad det nu hedder - har jeg "nynnet" denne sang så her kommer den. Hør den! Elsk den! og Få den til at sidde fast så den aldrig ryger ud igen!
 - http://www.youtube.com/watch?v=yryJkVFrJ7c
og nu til den nasty det af dette blog, jeg har et meget stort kronisk sår i højre næsebor og da jeg - op til flere gange unde dette forløb har pustet næse mange gange er ensenssen, nej! med rette ord Kernen af mit sår blevet aflagret i et fint lille lommetørklæde og gemt som et evigt minde fra mig til roager - i hans skraldespand!

Funny Fact of the day - Exabyte - samtlige ord, der er udtalt af mennesket siden tidernes begyndelse er udregnet til at fylde 5 Exabyte (dette er hentet fra illustreret viden skab) men det skal måske lige tages med et gram salt, da illustreret videnskab er dybt Darwinistiske!
Peace out children! Dette blogindlæg er skrevet af Roager, kommende blogindehaver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar