tirsdag den 26. oktober 2010

IB BY HER OWN.

Hey alle lækre læsere - kan jeg med god samvittighed skrive, nu hvor vi rent faktisk har nogle læsere.. weeeheeu! Jeg vil lige påpege at dette er det første indlæg jeg nogensinde har lavet alene i hele mig liv - stolt? det tror jeg da vidst nok lige! Overvej lige en sætning jeg kan bruge: "jeg blogger.. alene" aaarh! For bare 2 dage siden lå det mig ligeså fjernt som at løbe 3 kilometeren uden at snyde!
Lige nu sidder.. eller forkert ordvalg.. lige nu ligger jeg på bordet i kreativ - kigger på de to piger, der i dette moment udvikler sig til ægte kvinder - Kathræne og Jeff sidder ved symaskinerne! Et sjældent syn, der fascinerer mig så grueligt! :)
En anden ting skal lige tilføjes.. JEG ELSKER KATHRINES SPEJLREFLEKS KAMERA!
Arh... jeg må smutte - pigerne needs help! Blibs på pletten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar