onsdag den 27. oktober 2010

Ved afgrundens kant..

Skal ha' dobbeltfysik om to minutter!? Er det for sent at løbe? Aj, Ulven Peter er for nice til fysik, så det gør ikk så meget..
Jeg kommer lige med en joke: "Hvad er Helene Christensens yndlingssang? BORDVERS!!"
Nu vi er i gang med det madelskende emne, Helene, kan jeg fortælle at jeg i dette øjeblik betragter hende..
Jeg mestrer delvist kunsten at holde latteren tilbage. Hun leger med fysiklokalets slinky, mens hun prøver at holde balancen på en stol i en meget underlig stilling?
(ARGH! Ulven Peter er kommet, så tiden er knap! Sig til min familie at jeg elsker dem, og at jeg er et bedre sted nu..)
Derefter nynner hun mester Jakob, og Peter måler det på decibelmåleren.. Fortsættelse af Helenes Liv følger..

Hvis i ikke har gættet det, er det Bettemusen der skriver ;)

1 kommentar: