torsdag den 28. oktober 2010

Idrætslinje? Aj, det tror jeg ikke!!

Mens jeg sidder og skriver dette indlæg, tager de sidste idrætslinjefolk afsted til sine-hallerne. Rejsen derhen er lang, kold, våd, og ikke mindst FARLIG! - man kunne jo køre ind i en lygtepæl eller noget..
Jeg er nu alligevel glad for at jeg ikke har valgt idrætslinje, eller nogen anden linje i det hele taget..
 - Der kan man tale om at tage det søde med det søde .. fritimer, fritimer og atter FRITIMER!! - det er lækkert!


I den seneste tid har der hærget en frygtelig træ-, buske-, græs-, ogandreplanter-sygdom i Løgumkloster og omegn. Planternes blade bliver gule,brune og røde og falder af træerne! Det kalder sygdommen for "Efterår", hvad end det er..
Der er må tydeligvis være tale om en trussel mod menneskeracen, så jeg foreslår at vi alle tager til et andet sted, fx California..

I burde virkelig smutte ind på youtube, og høre Tim Christensen's Wonder of Wonders!! Bare gør det!!
Når vi nu snakker om hvad man burde gøre, ligger der forresten en lille stortursrapport, som jeg ikke er begyndt på endnu, og lurer .. SUK!! Det er foruroligende at jeg i alle (tror jeg?) de indlæg jeg har skrevet, har tilføjet et strejf af surt opstød over lektier? Og nu kommer OSO!! Og jeg ved IKKE hvad jeg skal skrive om? ÜBERHAUPT NICHT!!
Alle jer eventuelle læsere som gik i 10. sidste år på LME, må forstå min smerte..

Nå men altså.. Der er cowboy/indianer-fest i aften, og jeg glæder mig bare mega meget (not). Jeg har ingen energi tilovers, og min røv er grim i mit kostume.. Mit liv er en fiasko, jeg ved det. Fortæl mig noget jeg ikke ved..

Hvis i har brugt udelukkelses metoden, kan i nok regne ud, at den eneste med et liv så miserabelt, må være Bette :)



P.S.: Eftersom jeg har skrevet et indlæg, kan i nok regne ud, at jeg HAR fundet min computer ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar