mandag den 25. april 2011

Enjoying life

Hej guys. Klokken er 02.37 - jeg burde sove. Vi skal tidligt op imorgen, og gøre os klar til den lange rejse hjem. Min påskeferie har været alle'tiders VIRKELIG! Jeg har haft Simon med hjemme hele ferien. Min familie elsker ham! Om han elsker dem er en helt anden sag. Vi kom hjem onsdag aften. Min mor havde gjort klar til laksemad med æggesnask (det der lækre gullige man laver på en pande). Så da vi have spist os godt mætte i det, kommer hun rendende med to rutebilslagkager - så havde vi så lagt standarten! Min mor har fyldt køleskabet op med godter - i andledningen af at have besøg af en sønderjyde - hun har endda købt sønderjysk spegepølse for at imponere. Men thumbs up! Min mor er skøn! Torsdag aften var vi nede i sommerhuset på Balka og spise mad sammen med min Faster og Onkel - Traditionen tro spillede de gamle (sorry mom.. ældre) Bezzerwizzer - fair nok.. men hvis man som min fader ikke kan huske at den tredje stråling er gamma.. burde man måske holde sig til muselabyrinten. Fredag var vi på sight seeing, hele familien. Vi brugten 45 minutter på at køre til bornholms toppunkt; HAMMERSHUS. Jeg bliver fascineret gang på gang.. over at det er bornholms største attraktion. Vi mødte faktisk Peter^2 - altså Peter Jensen og Peter Hagen, de skulle åbenbart også ud og luftes lidt. Om aftenen tog Simon og jeg friske og frejdige op til kattesletsvejen.. for at hænge lidt ud med nogle ordentlige mennesker. Super hyggeligt at se ganget igen. Lørdag tog vi en rigtig tøse shoppe tur til Rønne downtown. Mor, Matilde, mig og Simon. og ja.. jeg havde lidt ondt af Simon til sidst - jeg endte også med at købe en t-shirt til ham, fordi han havde været så tålmodig. Gavmildhed strømmer ud fra mit hjerte. Jeg tror, hvis jeg slipper godt afsted med det, at jeg vil poste et par billeder, af mine geniale køb. Så var vi til noget ELU arrangement på Bækkely -Halleluja. Her idag, eller igår.. fordi klokken er over midnat.. i 20 år har traditionen eksisteret, så traditionen tro var vi til Familien Blem tam tam på dueodde. Det var såmen rigtig hyggeligt. Den mystiske "påskehare" havde lagt 53 små poser påskeæg ud i haven, som vi havde til opgave at finde. Jeg er sikker på, at det var en undskyldning for at slippe af med os indendøre. Det tager jo treogtyvefyrre år at finde små grønne bånd.. Men vi fik påskeæg - så det endte lykkeligt (: Mig og Simon havde faktisk månedsdag igår - altså d. 24. Utroligt at tiden går så hurtigt... Han har endda købt mig en ring.. selvom vi havde aftalt at holde "gave-fri-månedsdag" Men han er tilgivet! (: Og hey! dette er officielt mit første blogindlæg fra min nye computer! (:

alt det der med at poste billeder - jeg giver op-. jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

Godnat! sov godt!(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar