fredag den 8. april 2011

Jagten på de perfekte sko.

Det er vidst det er fylder mine tanker mest i denne uge. Sagen er nemlig den, at vi har fødselsdagsfest (erstatning for galla) her på næste onsdag. Det bliver ikke bare en fed fest, det bliver fedeste, mest gennemtænkte geniale fest i dette årti! Ja jeg glæder mig ret meget. Nå men tilbage til sagen. Jeg mangler en ting til festen og det er de perfekte sko. Og vi bringer en undskyldning til alle de mandlige læsere omkring det faktum at jeg vil til at blogge om sko. Internettet har jeg søgt tyndt for sko, der måske kunne gå, men intet har jeg fundet. Derfor tager mig og Esben (ib) til Tønder i dag. Okay, det er jo ikke kun fordi jeg skal have sko, også bare for at hygge os - Ja det skal skam nok bliver sjovt (:

Denne weekend er der Sola gratia på LME (: og det bliver da vidst jævnt nice. I anledningen kommer Roager og Mike og chiller lidt med os, så det skal nok blive sjovt (: Okay nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg mere skal skrive om, så jeg bringer et billede..... Af ELISABETH JEFSEN!!!..........






goodbye guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar