tirsdag den 5. april 2011

Livet er godt!

Hej guys.
Ja, jeg ved at det er længe siden jeg skrev sidst. Og ja, jeg undskylder inderligt. Det er faktisk omkring en månedstid siden. shit happens. Jeg ville ønske, at jeg kunne sige, at jeg har brugt tiden på noget meget fornuftigt. Men så ville jeg ikke bare have svigtet hele blogger-verden, men også løjet for den.
Det vildeste jeg har at fortælle, er i princippet rimelig vildt. Jeg har fået en kæreste! Simon er hans navn. Vi har månedsdag om 19 dage. Efter at have fortalt det, håber jeg lidt på at få mine læseres sympati - og tilgivelse for udebliven af bloggen. Ham skal der jo også bruges noget tid på. Jeg vil fortælle jer om et senarie fra igår. Jeg morede mig ufattelig meget! Vi har tysk med Ulla G. Vi har lige spist middagsmad, så vi var friske og klare i hovederne - med undtagelse af Kathrine Schmidt! (undskyld at jeg gør dig til grin på bloggen) Hun sidder og leger lidt med en strips - i ved de der man kan fange mennesker hænder med bag ryggen. Hun får så på en eller anden måde spændt den vildt stramt rundt om sit ene håndled. Angsten for at hendes hånd skal svulme op og falde af, gør at hun desperat gennemroder mit penalhus efter en saks - uden held. Hun rendte rundt i klasseværelset mens hun fremstammede nogle ord, om at det virkelig gjorde ondt. Hun fandt en saks i skuffen, men hun havde fået strammet den der strips så meget, at hun ikke kunne få klippet den over. Så var hun først ude at skide. Dan var dagens helt - han kunne med sine bare næver få stripsen af hende. Okay, hæng mig ikke op på, at jeg sagde denne historie var skide sjov, jeg tror måske man skulle have været der.
Ellers var vi i cirkus i går aftes. Jeg havde gået det meste af dagen i den tro, at billetterne kostede 130 kr. Men mit nære forhold til jyske sparekassede kom mig til gode. Jeg fik billetter for 40 kr. Ej, mit ikke-eksisterende-forhold til jyskesparekasse har ikke noget med sagen at gøre. Men jyske sparekasse solgte mig altså alligevel en billet til 40 kr. Så efter aftensmad stormede halvdelen af skolen eller over vejen og i kø, for at få de bedste pladser. Og lur mig om ikke jeg i egen høje person sad på første række. Det var hundme crazy, så meget de cirkusartister kunne lave. I pausen kunne man ride på elefanten, det gjorde jeg nu ikke, i frygt for at overbelaste dens ryg. Men jeg stak hånden ud, og rørte elefantens snabel. Lige i det øjeblik jeg rørte udstødte jeg noget af et skrig. Jeg vidste godt, at elefantens hår på snablen var nogen stive børster, men jeg havde ikke i min vildeste fantasi forudset, at de genbruger pindsvindets pigge til elefantens snabel. Det var noget der slog tænder ud.
Så har jeg for 100 kr. købt et glattejern af Schmidt, det er jeg meget glad for, fordi jeg jo har sååå ufattelig mange krøller..
Så er vi i 10.E. ved at forberede fødselsdagsfest, hvor temaet er Bryllup. Jeg må ikke sige særlig meget, men altså det bliver vildt. Det bliver hundme cool. Så ja, kom frisk. :D Så er der kommet en sensation i Løgumkloster downtown. Drej-selv-bom i Fakta - det er pisse dyrt, men virkelig sjovt at dreje slik ud af en beholder, og lige ned i en kop. Ja, hvad bliver det næste? Bland-selv-sodavand.? Her i weekenden fik Stin, Bette og jeg lov til at sove i shelteren, også tidligere nævnt i bloggen. Det var vildt! Vi fik lov at slæbe madrasser ud også. Jeg havde både skiundertøj, joggintøj, sovepose, tæppe og dyne. Så jeg var ikke et sekund i tvivl om at kunne holde varmen. I nattens må det også virkelig have været varmt. Jeg vågnede ihvertfald op uden jogginbukser og uden sovepose. Min snottede næse kan derfor umuligt skyldes den nat, den må skyldes de grov pastaer jeg spiste igår - de er ihvertfald kun til besvær. De to andre piger, var meget fascineret af, at blive vække af fuglene - desværre er jeg en af de mennesker, som sover tungt, og derfor på ingen måde nogensinde kommer til at blive vækket af fuglene. Jeg vågnede først, da Egon kom bjældende forbi med sin cykel.
Nåh, der er ingen udsigter lige pt. til at det bliver en dårlig uge - så jeg nyder livet. Og så er der Sola Gratia på lørdag, det skal nok blive godt. Om vendt døgn i næste weekend igen, det skal nok blive... trættende. (: Her i forgår læste jeg forresten på facebook, at Chris - BornholmerChris. Har indviet Skyllen - efter min mening, det allerhelligste og aller ypperste badested på hele Bornholm. Så alle folkeslag i hele verden, kom til skyllen, bad på skyllen, elsk skyllen, bliv afhængig af skyllen.. Ehm - og når jeg kommer, skal i helst alle sammen gøre plads.!
Nåh, jeg må sive. Jeg har intet mere at sige end: Livet er godt.
See ya guys. Og jeg lover jer, at jeg vil blogge noget oftere for fremtiden.

Lidt idylliske klipper fra Bornholm! What to say? Livet er godt! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar