mandag den 14. februar 2011

Et hurtigt blogindlæg

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke har så meget tid, men når jeg nu først var opfyldt af tanken om at lave dette blogindlæg, så vidste jeg, at jeg ikke ville kunne falde i søvn, hvis jeg ikke gjorde det. Min dejlige Vater kommer snart og henter mig (hvilket han egentlig gør utroligt ofte), og jeg skal også nå og spise. I aften står den nemlig på en tur tilbage til JUNIOR!! Jeg glæder mig da helt VILDT!! Eller.. det gør jeg faktisk ikke.. Jeg er faktisk lidt skræmt over at skulle mødes med de andre ELU'ere. For ELU skal være sammen med junior i aften, det er ikke fordi jeg bare pludselig fik sygt meget lyst til at joine mine søskende og deres små venner. Men jeg savner altså også ELU.. Det bliver noget af det gode ved at vende tilbage til øen. Nu ER jeg jo her på øen, og det er da for LÆKKERT at chille lidt med nogle af mine homies.. Okay, det lød sygt gangster!! Men jeg er da også en gangster! (NOT)
Men i må nu hygge jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar