fredag den 25. februar 2011

HEJHEJ

nå det er vidst egentlig meget længe siden jeg har blogget (ups en smutter der!) Meget er sket siden sidst- ja jeg har faktisk sovet over mig to gange i den har uge. Hold da ferie hva?! der findes nu ikke noget bedre end at sove til kvart i 8. Dog kunne jeg godt undvære den vognkærer tjans der ofte følger med :/
I går blev mine 2 fritimer brutalt revet fra mig, da musical-koret skulle øve. 3 timer og 10 minutter med kor? jeg var lidt skeptisk, men hold op hvor var det egentlig fedt. jeg har fået en af de eftertragtede pladser som alt (det er jo nok mest fordi jeg er en musikalsk spasser men whatever). det varmer mit hjerte, da noget af det aller bedste i verden er at stå og brumme sammen med et par andre piger :) i kan godt glæde jer alle (forkert udtryk) få læsere, der ikke går på skolen, men kommer og ser musical - det bliver ikke bare godt, det bliver FANTASTISK!
I går aftes spillede vi så lidt Volley. Sagen er den at vi skal til DM-kval på tirsdag, og vi skal jo helst være fit for fight (: Det gik vel okay i går, det var i hvert fald hylemorsomt :D nej hvor jeg håber at det går godt på tirsdag - altså godt som i vi gør vores bedste. Skyd hul i om vi vinder!
Næste uge bliver faktisk ret travl:
Mandag - ja her skal vi på lederlinje eksklusion. vi skulle have været på en rigtig tur til bornholm, men det har de droppet (ØV - jeg går i seng). Nu skal vi i stedet for på en dagstur mandag og nogle andre ting senere.
Tirsdag - Volley fra kl 11.
Onsdag - Håndbold i Højer om aftenen (jeg elsker bare at gøre mig selv til grin!)
Lørdag - fødselsdag ved Elle-belle (:
nå der er nutella nu, så vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar