søndag den 6. februar 2011

Super bowl..

Det er d. 6. Februar og klokken er 22.42. Halvdelen af skolen har bevæget sig over i dagligstuen. Her vil vi tilbringe de næste 6 timer med amerikanernes stolthed: super bowl! Den anden halvdel ligger i deres senge, og har i dette øjeblik slukket for lyset. De ved ikke hvad de går glip af. det gør jeg godt nok heller ikke, men hva skidt det er jo ikke hver dag man må sidde oppe til kl. Lort :)jeg har slået røven i sædet og ved min venstre side har jeg futte. Det er bevidst, at jeg sidder her, for futte han har styr på det shit! 3 måneder i pizza hut'ernes land gør noget for football forstanden. Så hver gang jeg tænker "hva freak foregår der", vil jeg skubbe min albue ind i futtes side og skrige ud over forsamlingen: "øh fuuutteeee? Hvorfor sparker de til bolden?". Det her skal nok blive interessant!
På min modsatte side har jeg ib. Hun er siden sidst blevet et år ældre. Tillykke med de 17 år ib, men tilbage til emnet må vi gå: ib har lige konkluderet at de to "kat(h)rænner går gennem ild og vand og en softgunkamp for hinanden". Jeg kan ikke være mere enig! Nå men jeg tror jeg vil komme lidt i super bowl-mode ved at læse wikipedias side om amerikansk fodbold - så kan jeg måske også forstå hvad det går ud på! :)
Goodbye ruth!
-kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar