søndag den 20. februar 2011

I vinterferiens tegn

Hej folks!
Ja, i princippet burde jeg jo ligge i min seng nede på skolen, som mine kære medbloggere gør... meeeeeen eftersom mit dovne legeme har valgt at rejse imorgen ligger jeg i min seng herhjemme. For at gøre en lang historie kort, skyldes det at nogle musikalske bornholmere deltager på en sanglejr her på Bornholm i weekenden. Der er åbenbart både sangere fra nord, syd, øst og vest. Der var også nogle stykker fra skolen - de skulle så synge koncert i musikhuset her i eftermiddags. Sååå, de kunne ikke tage en færge, bus og tog så sent. Så de fik lov at tage afsted imorgen tidlig. Jeg er så hoppet med på den musikalske vogn, altså.. jeg var ikke på sanglejr, men jeg hørte da koncerten. Det med at gøre historien kort lader til at være mislykket. Nåh, jeg vil fortælle jeg om min uge her på Bornholm. Jeg kom jo hjem en fredag (dato er ikke eksisterende i mit hovede) Lørdag kom naboerne på besøg til noget fødselsdags fjams. Søndag overnattede jeg hos Camilla, og hold hende i hånden til bøjletandlæge mandag morgen. Vi invaderede Rønne downtown, jeg fik købt mad, mad, slik, mad og mad - det er jo ikke hver dag man kommer til storbyen. Jeg vil offentlig udgive en klage til "Bagels". Jeg har nu været trofast kunde i 3 år, og så sætter de prisen op til 40 kr. for EN bagel. Det synes jeg er at overvurdere de bagels stærkt! Nåh, dårlig stemning til side. Camilla og jeg drog til Davidskolen for at hilse på. Vi fik et gensyn med både kantine, toilet og Chris. Sløve i betrækket som vi jo er misser vi bussen - så jeg ringer pænt til min moder, og får hende til at køre os hjem. ELU skulle jo, som før nævnt i et blogindlæg (som Chris i egen høje person har skrevet), deltage til junoirklubben - for at skabe en naturlig overgang fra junoire til ELU'er. Vi legede nogen lege, og grillede skumfiduser. Tirsdag havde jeg besøg af Patrick. Han var med mig til ørelæge, og senere, efter at have sat brandalarmen igang 3 gange, fik vi tændt op i brændeovnen og chillede nede i sommerhuset med en masse LM'ske bornholmere + Signe. De hårde af os overnattede til onsdag. Torsdag skulle jeg ufrivilligt til tandlæge. Jeg havde til min store overraskelse kun 1 hul. Men jeg kunne dog ikke undgå at få stukket en 20 meter lang nål ind i munden med bedøvelse. Jeg spurgte ellers pænt om jeg ikke måtte komme i fuld narkose, men Oh store tandlæge Jette mente ikke der var behov for det. Derefter tog jeg sammen med Camilla hjem til Chris. Vi fik fyldt vores vomme med nybagt franskbrød. Torsdag aften stod i ELU'ens tegn. Vi havde i dangens anledning fællesspisning. Super lækkert. Fredag chillede jeg med Benjamin, Camilla, Chris og Julie. Vi fik hygget os, som vi de sidste 2 år har hygget os. Jeg blev her mindet om en HYLENDE morsom video fra i sommers. Vi er i Joboland, sidder i en ro-båd. Alle 5. Mig og Benjamin bitch fighter for sygt. De andre prøver lidt at ignorere os. Vi bliver mere og mere højlydte og det ender så med at de andre bliver pææænt trætte af os. Okay, det lyder pænt nedern, når jeg skriver det - men se den! hiv mig i ærmet og se den! det er humor! Nåh, lørdag var jeg et smut ude ved min mormor og morfar. Mig og mor forsøgte ihærdigt at lære min mormor at bruge hendes digital kamera - uden held! Jeg var også et smut forbi min tidligere arbejdsplads - den lille havfrue, hvor jeg nu er sikret arbejde til sommer. Idag - søndag, har jeg været til rundstykke fest - noget ELM arrangement. Så var jeg jo også i koncert i musikhuset med sanglejr-folket. Imorgen skal jeg køre hjemmefra klokken 05.30 - min mor vækker mig 04.30 aka jeg skal op om 5 timer - jeg burde egentlig sove. Nåh, jeg kan fornemme at det her blev et noget så skidt indlæg - og som med garanti indeholder 30.000 stavefejl. Men eftersom jeg skal op om 5 timer har jeg på ingen måde tid til at rette det igennem.
Sidste ting - jeg har på en eller anden åndsvag måde flyttet startlinjen (værktøjslinjen? ved ikke hvad det hedder) op i toppen af min skærm. Det irriterer mig en smule. og eftersom jeg skriver det herinde, har jeg ikke den ringeste idé om, hvordan jeg får den ordenligt på plads igen! :D
Nåh, mojn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar