tirsdag den 1. februar 2011

Linsetjek, familen Schmidt, fødselsdagsfest og Vodder

Det må være overskriften for mine sidste par dage.. Bette og jeg tog fredag eftermiddag hjem til mit bosted i Hviding og chillede! YAY det var lækkert at få tanket op med familien Schmidt humor igen :) lørdag formiddag var vi lige et smut i ribe, da jeg skulle til linsekontrol (a.k.a. "jeg lyser dig lige i øjnene i et kvarter for at se om linserne sidder rigtigt" bah!).
Nok om det, da det nok bare var det mindst spændende i den weekend. Vi skulle jo til fødselsdag bette og jeg. Efter et bad var vi klar, og minsandten om min storebror ikke følte for at køre ud til Johanne. Sæderne blev lagt ned, så de var i cruiser-mode og den røde aaaaaastra kørte mod Gånsager. En hyggelig tur, hvor Michael minimum 7 truede med at sætte os af, fordi jeg kommenterede hans stedsans eller mangel på samme :)
Ved fødselsdagen var mange allerede kommet og de var gået ned til en sø/gammel swimmingpool. Her stod drengene og prøvede at smadre hul på isen med en træstub (hulemænd tsk!). Efter et kvarter lykkedes og herefter giver de sig til at hoppe. Man kunne faktisk se hvordan isen gyngede (it's crazy). Nå men vi gik tilbage og ellers bare hyggede og nød at snakke med gamle efterskolevenner :) Ja det endte faktisk med, at vi sad en hård kerne bestående af piger tilbage omkring køkkenbordet. De hårde drenge havde forladt os en stund og rykket deres røv og en vandpibe op i saunaen - ja der var en sauna (hva freak?). Så sad vi ellers her og snakkede pige-fnidder. Det var for nice! (: en sjælden gang i mellem blev vi afbrudt af en dreng i bar overkrop der kom for at hente noget, men det gjorde nu ikke så meget (; efter drengenes tur i svedhytte stødte de til os igen og vi chillede indtil den lyse morgen! :D
næste dag kl kvart i tolv efter 3,5 timers søvn tog vi hjem til Bette.. Planen var at sove, men det endte med at vi så på køer, gik tur, chillede, lavede matematik og så håndbold. Kvæstede tog vi tilbage til skolen søndag aften, velvidende om dræberen mandag morgen: morgenløb! D:
Jeg vil gerne undskylde for det ret kedelige indlæg, men det er da bedre end ingenting :)

Tilsidst får i lige et billede af aaaaaastraen i dens unge dage med en yngre (og pænere) Michael!

hej hej fra Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar