onsdag den 16. februar 2011

KJØVENHAVN

yes sir! mig og mutti er taget på minitur til København. Vi kom i går og tager hjem i morgen eftermiddag.
i går var vi på rigtig turistrundtur. vi så den lille havfrue, operaen, amalienborg, marmorkirken (wow den var flot indeni!), kastellet, det kongelige bibliotek og nyhavn. det var skidekoldt, fordi det blæste helt åndssvagt meget. men solen skinnede, så når vinden et kort øjeblik lagde sig, var det bare lækkert (: sidst på eftermiddagen endte vi på strøget og kiggede lidt på vinduer. om aftenen spiste vi på jensens bøfhus - ka' du sige mums?
i dag har vi været på nationalmuseet. det var faktisk rigtig spændende at gå rundt derinde, men jeg blev lidt ør i hovedet til sidst. vi brugte 4 TIMER derinde!! jeg ved ikke lige helt hvad der skete, men lige pludselig var klokken altså halv 3. bonus: jeg så en hot dude på nationalmuseet og han havde en NE (nordsjællands efterskole) trøje på! jeg blev helt glad inde i sindet også selvom han jo helt sikkert skulle ha' taget på en god LM'sk skole i stedet for IM. nå men efter nationalmuseet gik vi ned igennem strøget og købmagergade ned til botanisk have. på vejen var der også en sunset boulevard med gode sandvicher (hov:o). efter en god gang rask trav står vi uden for botanisk have og ser skiltet "haven lukker 16.00" hva freak mand? har vi gået så langt for ingenting?! øv bøv!. mig og mor gik derfor tilbage ned på strøget. okay der her er virkelig et røvindlæg! sorry guys :/. hmm.. men nå kommer jeg til det spændende: SHOPPING! mig og mor gik i Gina Tricot og her havde de et par lækre jeans og en cool skjorte som jeg fik med hjem i en pose. vi gik videre til monki (uhh spændende for sådan en ærkejyde som mig). her finder jeg de fedeste bukser til 50 KR.!!! 50 kr det er jo ingenting! jeg er lykkelig (at danse rundt på det lille hotelværelse!) nå men efter røverkøbet gik vi tilbage på hotellet. efter middag på hotellet italienske restaurant sidder vi nu her på hotelværelset. mor ser fjernsyn og jeg, ja jeg blogger jo og hører lidt musik :) foresten er der en sang i burde høre. den er svensk og lækker mmmh..  
undskyld for at have været skyld i at i har kedet jeres røv i laser i løbet af de sidste 2 minutter... jeg trængte bare lige til at lave lide logbog.
- kathrine

1 kommentar:

  1. hvorfor kom du ikke og besøgte mig, nu hvor du var så tæt på!? (;

    SvarSlet