mandag den 31. januar 2011

Fornuften tager overhånd

Hej Folks!
Det er ved at være længe siden.. Alt for længe siden. SÅ længe siden at det er lidt pinligt! Men hva.. håber ikke at alle jer læsere er skuffede. Jeg håber i tænker: nåh, det er iorden. Det er 3 friske piger, som har et meget interessant liv at passe - Det kan jeg dog ikke sige med ærligt sind er sandheden! (;
Nåh, der er sket meget siden sidst. Jeg føler mig helt moden nu (og nej, det gjorde jeg ikke før)! Jeg har fået styr på mit liv! Jeg har både skrevet matematik aflevering og bograpport. Samtidig har jeg nogenlunde opryttet på mit værelse, vasketøjskurven er næsten tom aka jeg har en masse rent tøj i skabet. Og så vil jeg fortælle en historie fra det virkelig liv, som er sket i dag! Jeg var frisk imorges, jeg cyklede til idrætslinje med SP på slæb. Jeg havde, som den modne pige jeg er forvandlet til, taget min oplader med (det er en længere historie). Nåh, men den oplader skulle sendes på posthuset. Det havde ikke nået min hukommelse at posthuset kun åbner klokken 1, så jeg cykler glad og veltilfreds hjem igen. Klokken er ved at være 1, og jeg skal ned med den oplader på posthuset, da det pludselig slår mig: "hvor har jeg gjort af den?". Jeg kunne på ingen måde finde den. Flere tanker fór gennem mit hovede: jeg er ikke moden, jeg er et rodehovede, jeg burde have en bib-ting på alle mine ting, min mor bliver sur, jeg må betale. Jeg fik heldigvis alle disse ting afnægtet? (ubekræftet), da jeg fandt opladeren bag ved min seng. Der havde jeg selvfølgelig selv pænt lagt den, så den ikke skulle blive væk (host host). Men hva.. jeg fik den sendt. Og er nu et lykkeligt menneske.
Jeg fik også gjort et par nyttige og praktiske køb i Fakta: shampoo, chokolade og chips! Det skal siges at de to sidstnævnte ting er til fornødne stunder.. altså, jeg spiser alt hvad der kan spises, når jeg indser at jeg har en fysikrapport der skal skrives :D
Så har jeg i weekenden døjet lidt med øre veér... øre smerter.. whatever - det gjorde ondt! Og min højre trommehinde er sprunget.. thumbs up. :D
Vi har jo også været på skitur. Umti umti. Der er kun en ting at sige: WUNDERBAR!
Så er det på fredag, at der er et år til at jeg gør Bornholms veje usikre. Altså, jeg fylder 17 på fredag! Det er for lækkert! Egentlig lidt sygt at tænke på, at jeg er 20 om 3 år. Og om 8 år er jeg 25.. OUAH! om 13 år fylder jeg 30. Folks! 30?! Men hva.. man skal jo hverken græde over spildt mælk eller kaste med sten, når man bor i glashus. Jeg håber på en masse post.. og kære læsere.. hold jer ikke tilbage med.. det går lige i hjertet på frøken Ibsen! (:
Så er der snart vinterferie! Det bliver for cool at komme til den Bornholmske aroma og chille lidt. Og så skal jeg jo besidde de hullede bukser igen, som jeg lod blive hjemme i juleferien.. Det bliver en dobbelt følelse... koldt og energifremkaldende. De har nu været "ubeboede" i omkring en måned. Det bliver en stor dag for både mig og min buks!
Så imorgen klokken ca. 10.00 skal i alle krydse fingre for Kathrine og mig! Vi skal fremlægge engelsk fims om et så fremragende emne: HAND WASHING! Det bliver diarre frembringende for mit vedkommende, da jeg på ingen måde besidder "jeg-elsker-at-fremlægge-syndromet". :D
Men jeg vil sive..

See ya Folks! :P




Ingen kommentarer:

Send en kommentar