lørdag den 12. marts 2011


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D.. okay overdrevet? nej, det tror jeg ikke (;
nå men altså jeg hedder Caroline Ipsen med P og er katrins veninde.. eller det tror hun ihvertfald :D..
men altså har mig og jolle (en bornholmer) besøg af katrin idag på vores efterskole, selvom vi er de eneste der er her, ooog vi hygger den max! :D.. eller noget (;..
idag skulle vi vise vores musical for sidste gang (klokkeren fra Notre Dame),.. jeg var esmeralda, og tror i så ikke lige at min perlehalskæde hopper af imens jeg danser, og at min mikrofon begynder at tænde og slukke sig selv haha ;D (KIKSET),, men udover det gik det meget godt :D

okay! jeg stener virkelig, meeen jeg tror ikk rigtig der er nogen der kommer til at læse det her, udover dem der har lavet bloggen HEJ FREMMEDE! :D

men jeg smutter igen, det var hyggeligt :D

FARVEL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar