torsdag den 10. marts 2011

retstavning og musical

I skrivende stund har vi dansk.. De to forrige fritimer er blevet brugt på at skrive en stil, som skulle afleveres i denne time - og jeg nåede at lave den færdig! YAY! Dansktimen i dag foregår som altid i 1'eren. Vi havde lektier for, hvor vi skulle analysere en tekst. Det havde jeg jo så sjovt nok ikke gjort... Derfor er jeg nu lykkelig over at dobbelttimen i dag går med en læse/retskrivningsprøve. Dette er en af de få områder i dansk hvor jeg seriøst sparker røv! Eller okay Bette er nok bedre end mig, men hva skidt - jeg føler at jeg sparker røv! Derfor jeg er også en af de første der er færdige, og kan derfor bruge resten af timen til ingenting. dette kvarter vil jeg så bruge i selvskab med jer.. :D

I morgen går det løs - MUSICAL! Et af årets højdepunkter! jeg har glædet mig som et lille barn, og jeg tror bestemt ikke, at jeg bliver skuffet! Koret er for nice og sangende er vildt gode (: jeg kan slet ikke beskrive min glæde med ord! Kom og se det ikke eksisterende læsere - det er det hele værd!

jeg har hat at skrive om, men jeg vender snart tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar