torsdag den 10. marts 2011

Run, the boys are coming!

Det blæsende, kolde efterårsvejr der huserer udenfor, står i en skærende kontrast til hyggelige v.3 hvor Stin og jeg fejrer dobbelt fritime før middag. v.3 er overraskende pænt og ryddeligt; tro det eller la' vær'. Det skyldes gårsdagens planlagte drenge-invasion af nederste- og mellemste pigegang - også kaldet dreng-pige-besøg. Vis og jeg fattede rengøringshandskerne og gik i krig. Det var en sej omgang, men vi nåede det mod al forventning. Vi havde ovenikøbet tid til at hænge vores hjemmelavede sodavandsdåseguirlande op, som nu så smukt hænger under v.3's loft. Vidunderligt er det.
Den fredelige stemning der på nuværende tidspunkt er på v.3, er lidt en anden en den der var i går aftes. Mit vidunderlige verdenskort er blevet overtegnet med graffiti, og i en stund som den, er man glad for at man bestilte mere end et verdenskort. Hvad de tegnede vil jeg ikke komme nærmere ind på. Man kan aflægge visit på v.3, hvis man er interesseret. (Min kære med-blogger, Stin, har også lagt et billede ud på hendes blog)
Derudover var der også nogle drenge der besluttede at bryde ind i det allerhelligste; toilettet!
Det kan nok ikke benægtes at Vis og jeg havde gemt noget af vores rod inde på toilettet (for ikke at sige alt. Der var rod op i hoftehøjde). De valgte at give sig selv en lille rundvisning på v.3's toilet. Det var en aldeles grænseoverskridende oplevelse, men hva'. De fortjener at kende sandheden, og hvem skulle også ha' troet at v.3 kunne rydde værelset helt op uden at snyde på nogen måde?
I morgen står pogrammet på intensiv hygge med Ulla G, DJ Morten og resten af malerstaben, når vi skal male kulisser.


Peace out, freakshows :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar