onsdag den 2. marts 2011

Min dårlige samvittighed

Jeg må nok erkende at dette meget forsinkede blogindlæg, er fremskyndt af min dårlige samvittighed, derfor; undskyld! Jeg har egentligt ikke noget super-spændende at blogge om, men.. Ja, der er ikke nogen undskyldning.

I mangel af bedre at skrive, kan jeg da fortælle jer, at der er nogen på pigegangen der forlystet sig i mig og Stin's toast-materiel. Det i sig selv er ikke særligt spændende, det er faktisk lidt træls, men meningen med at fortælle jer det er, at gå foran som et godt eksempel, og lade være med at fyre en verbal smøre af lort og grimme udtryk af (i modsætning til visse andre bloggere.)
Dette er skrevet i illusionen om, at jeg havde noget konstruktivt at fyre af istedet.. Jeg tog fejl.

Nårh, hvad har jeg ellers på hjerte? Arh! Der er snart musical-uge, og det bliver bare awesome *danser af glæde*. Det bliver bare überfedt, specielt når man skal male kulisser med Ulla G og Morten unglærer :)

Mens jeg sidder her og blogger, hører jeg Thomas Buttenschøn, hvilket er ret nice. Alle hans sange er bare så søde! Det fører dog til en smule selvmedlidenhed, og det kan vi ikke ha', så jeg går ud og slår nogle små kaninunger ihjel, bare for at bekræftes i at jeg har et hjerte af sten. Narh, kiddin'.

Peace out, sismofyt :D

1 kommentar: