tirsdag den 8. marts 2011

Shorts, Musical, og Udendørs fodbold

Solen skinner og jeg er i godt humør (: Faktisk er det så godt, at jeg i dag rent faktisk tog mig sammen og gik til morgenmad. Jeg har også for en gangs skyld taget noget ordenligt tøj på og ikke bare gårsdagens tøj. I dansk lavede jeg også rent faktisk noget. Alt det her må være et udtryk for jeg er komet i forårshumør. Ib og jeg snakkede faktisk om forårshumør/kuller her forleden dag. Vi blev enige om at den normale alle-bliver-kærester-forårskuller er skiftet ud med uhh-jeg-løber-konstant-kulleren.. Vi er dog ikke rigtig blevet ramt endnu, men løbet til morgenløb har vi faktisk gjort TO GANGE!

Nå men jeg skrev jo "shorts" i overskriften og det er minsandten fordi at mig og Ib har shorts på i dag. Vi ser det som en hyldest til de nyankommne plusgrader. Velkommen tilbage, vi har savnet jer! Det er faktisk ikke så koldt, som jeg havde forventet, og følelsen af solen på ens ben gør mig noget så glad (:

Andet ord i titlen: Musical. Det gør mig så glad så glad (: musicalugen starter på fredag!! Det bliver da bare for nice. Jeg skal synge i kor og vi har allerede haft 2x3 timer, lært alle sangende og haft det ufattelig sjovt. Det er lige noget for mig det der kor (: Derudover har jeg også en mindre rolle som trold - nummer 3 for at være mere præcis. Jeg skal snakke østjysk (øv), være en efterligner og bare i det hele tagetvære ufattelig dum. Ja troldene har i hvert fald ikke opfundet den dybe tallerken. Alt i alt så er musical bare noget der dur!

sidst men ikke mindst, så er der Udendørs fodbold (uuh). Ikke et punkt på dagen jeg har set frem til med jubel, som visse andre (host*Ib*host). Sagen er den, at vi ikke har spillet udendørs i 2011 endnu, men i morgen er der kamp. jeg ved ikke helt hvad der gik galt i planlægningen der, men fair nok, hvad freak og hvad man ellers siger (: Ej det skal nok blive fint nok, jeg magter bare ikke lige at skulle til, at kæmpe for min plads på førsteholdet :]

vi ses en anden gang! - jeg vil til volley nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar