tirsdag den 11. januar 2011

At Bloggelogge
magter jeg i virkeligheden at sidde her og blogge, nææh nej ikke rigtig du.. jeg er nærmere træt, burde lave den fysikrapport vi skulle have afleveret inden jul. come on.. Madkemi, det er bare ikke noget jeg gider spille min tid på (her henvender jeg mig til en sød læser, der tilfældigvis gik i 10. klasse på LME sidste år. hallo er du der?). 
jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg skrive om? det er lidt som om, det eneste spændende der er sket i det nye år er at jeg har fået kontaktlinser.. det er nu en underlig følelse at have sådan nogle i, hvis jeg da ellers over hovedet kan få dem i (det er svært kan jeg hilse og sige!). 
hey yo du! der er audition i næste uge til LME's musical Snedronningen. nu kommer man lidt til at savne Auditiongruppén fra sidste år. vi var jo som Gitte selv har udtrykt det: "en fantastisk god gruppe". jeg havde dog ingen rolle sidste år, da Gitte havde headhuntet mig til at være sufflør (: og ja jeg ved godt at alle nu sidder og tænker "sufflør sag was? hvor nedern er det ikke på en skala?", men det var super hyggeligt og tiltider jævnt stressende.. Min auditiongruppe består i år af sår'n to bornholmere Anniiika og Maria, og jeg er fuldstændig overbevist om at det bliver super godt :)
hey yo do! (endnu en gang i know) jeg har fået en ny ipod touch :D den gamle var skærmen flækket på efter volleystævne af at have ligget i min taske. så min mor tog den med ind i Fona (jeg har sådan en idiotforsikring) og efter at have den indsendt til reperation i 4 uger, fik jeg bare en ny. det er rimelig lækkert alligevel, da den nye er tyndere, bedre, med indbygget højtaler og mere plads :) jeg er lykkelig! ikke flere aftener hvor jeg tænker "neeej lad mig da læse den her bog, som jeg har læst tusind gange før" :)
jeg glæder mig efterhånden jævnt meget til linjeture. idrætslinjen skal jo selvfølgelig på ski, og det bliver AWESOME!! derudover har mig og ib lavet en deal med rikke og tut hvilket betyder, at mobilhomet fra frankrig genopstår! (dog uden bette :/ )
tænk at jeg i starten skrev at jeg ikke havde noget at blogge om.. this is what happens when you do stuff like that!
billedet er fra skitur sidste år, og jeg lægger det mest ud, for at irritere Josefine (hottien til venstre)

cya fellas!
- Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar