torsdag den 13. januar 2011

Om at finde roden til alt ondt.

Før jeg overhovedet begynder at plapre løs om alt og intet der foregår i mit miserable liv (åh ja! det er nu officielt), vil jeg gerne komme med en undskyldning, dedikeret til Hr. og Fru. Ibsen:
Jeg er vitterligt ked af, hvis jeg på nogen måde har fremstillet Simon Agerbo, i noget der bare ligner et dårligt lys. Han er en god dreng, og skylden var alene på .. Ja, jeg er ked af at sige det: Ib's side.
Men nå, nok om det; Tilbage til Bettes skodliv.. - Jeg kan bare mærke hvordan spændingen stiger!

  • Peter Thorsen (som er min mega-nice fysiklærer - ikke et ondt ord om ham!) har givet os en mega fysikrapport for. Og med mega mener jeg KÆMPE-MEGA-ENORM-OVER-KODYLT-FULDSTÆNDIG-VANVITTIG-STOR fysikrapport. Virkelig.. Jeg er begyndt at skrive mit testamente, hvilket egentligt er lidt plat. Hvem i al verden vil eje nogle af de ting, for hvilke jeg har skabt en fuldstændig overvurderet illusion af værdi? (Joking folks, det ville være lidt creepy-selvmorderisk at skrive sit testamente som en sølle 16-årig)
  • Kristiane Hummelmose (som er min ligeså nice dansklærer, som ingen af jer andre loser-10.klasser har glæde af(10.D for the win!)) har sat os i gang med et kæmpe projekt om "Kunstens billeder", hvor vi i gruppen skal skabe et produkt, ud fra et tema, som i vores tilfælde er "Lyset i mørket"(Det var Dan der kom på det. Genial mand. Du kan købe plakater af ham på postercity.com). I vores gruppe har vi besluttet at lave en stop-motion film over dette tema. Det er mega nice - ingen tvivl om det. INDTIL: Kristiane siger at vi skal lave den i vores fritid, som i mit tilfælde er ret så pisse-ikke-eksisterende!!
  • Carsten Tygesen (okay, people. Jeg er efterhånden ret træt af at skrive om mine übernice lærere, men bare så alt er helt på plads: Jeg har fået de fedeste lærere i år .. stort set ..) forlanger at vi afleverer en halv aflevering her inden weekenden, og det er egentlig også fair nok. Problemet ligger i, at hvis jeg på nogen som helst måde skal nå at lave lektier, skal jeg finde den nærmeste pusher, købe hele butikken, og dope mig selv til døde. Virkelig. Jeg burde slet ikke sidde her og blogge, så i skal bare være glade for det (selv om det bare er selvmedlidende brok) i får, kære bloglæsere.
  • Ud over al den nød og elendighed, lur mig da så, om de ikke også kræver at man rydder op på sit værelse!? Mit sidste tilflugtssted! - Nogen gange overvejer man, om de overhovedet har et hjerte..
Ud fra ovenstående punkter har jeg draget en lille konklusion: At gøre lærerne skyldige i al min elendighed, er måske en smule overilet. Men lektier derimod! De må da om nogen være grunden til alt ondt! Og de har desuden ingen følelser, så det er ethundrede procent legalt at hate på dem. Altså - lektier er roden til alt ondt!
 
Det var så ugens møgfald. Vi er tilbage med endnu mere brok efter nyhederne - MOJN :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar