mandag den 17. januar 2011

når man ikke har noget at skrive om

Jeg har lagt syg i dag.. Jeg var faktisk også syg (what?) med kvalme i morges, men nu har jeg stillet diagnosen "Dovenskab" på mig selv. Bare rolig kære læsere, jeg har tjekket det på netdoktor.dk og det ser ikke ud til at være noget livstruende sygdom. Min dag er gået med hat fornuftigt. Jeg har derimod hørt en masse musik, set X Factor og stenet The Vampire Diaries - som hvis nogen skulle spørge, er FREAKING AWESOME!! Apropos musikken så har jeg (hvis du ikke har opdaget det) smidt otte youtube-videoer ind i indlægget med noget helt fantastisk godt musik. Jeg har kun en ting at sige: hør det! Men som sagt har jeg ikke rigtig noget at skrive om, så jeg stopper nu. Måske skulle jeg prøve at luske mig op til Bette en tur (:

mojn fra Kathrine :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar