mandag den 17. januar 2011

Immunforsvaret længe leve

Godmorgen Folks!
Dagen idag startede op med morgenløb - som jeg hellere vil kalde "unødvendig bjerg bestigning". Men hva, jeg kom da ud af sengen i modsætning til sidste mandag.. og jeg var endda ude ved vendepunktet før Ivan *proud*. Det resulterede i 25 minutters søvn før fællestimen.
Igår var vi 8 pibla nede i hallen og spille noget fodbold. Det var super lækkert - virkelig! Og lur mig om jeg ikke har tabt nogen kilo.. (ønsketænkning er vel tilladt). Da vi alle var svedige og fuldkommen udkørte valgte vi så at løbe ud på fodboldbanen, som er rimelig heftigt oversvømmet.. Vi rullede rundt og slog kolbøtter (kolbøtte) og sidst men ikke mindst kan vi nu prale af, at have tisset ude på fodboldbanen, med dagligstuens tilhængere til publikum - Det var en stor dag. Jeg var selvfølgelig lidt nervøs får at blive syg i dag, men Kathrine og Bette med deres intelligens omkring immunforsvaret beroligede mig, da de sagde at man virkelig var svag, hvis man ikke kunne holde til det. Jeg vil nu også lige offentliggøre at både Kathrine og Bette ligger syge idag! (:
Og en sidste ting, før jeg siver.. Vi rejser til Østrig på fredag!! WEEAII!!
See ya people! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar