fredag den 7. januar 2011

Kaninhopper på diæt

Hey Bebés!
Jeg har nu mine elskede fritimer fredag formiddag... Jeg nyder at ugens killer af overstået her til morgen - 2 engelsk timer i streg. Jeg har nu god mulighed for at forberede mig mentalt på middagsmaden - TARTELETTER!
Det var virkelig skønt at være hjemme i juleferien! Stenseby downtown in my heart!
Så er der jo skiferie her lige om snart.. det bliver pisse fedt! Sidste år gjorde jeg et ihærdigt forsøg på at stå på ski.. meen.. tror ikke just det var en succes. I år håber jeg på at komme hjem i jubel over at mine skjulte talenter på ski er offentliggjort.
Apropos offentliggjort.. vil jeg lige benytte lejligheden til at offentliggøre mit nytårsfortsæt. Jeg har på et halvt år taget 10 kilo på - dem har jeg i sinde at tabe igen! Helst inden sommerferien. Jeg har på ingen måde drukket sodavand eller spist kage og boller siden i tirsdags. Der er en undtagelse i min diæt - fredag formiddag og nutella kan man ikke kan skille ad. (:
Så er der vidst noget med et fodboldstævne, håndboldstævne og lur mig om der ikke også kommer noget volley tamtam.. Tror slet ikke at det er meningen at man skal være så aktiv, når man oven i købet spiser forholdvis sundt! (:

Så har jeg fået sådan en trang til at chille på ELM's Bibelcamping og holde sommerferie på Bornholm.. Der er da ikke så længe til.. kun nogen måneder.. :D
Apropos trang.. Så har jeg også en ufattelig trang til at spille klæd ud spil med min søster.. og min bror som "dommer". I fatter ikke hvor lang tid vi brugte på det i juleferien. Hvis jeg sætter mig til at spille det selv.. vil jeg føle at jeg var sunket utrolig dybt. :D
Så blev jeg også i juleferien mindet om min tid som "kaninhopper".. eller ihvertfald min tid som "kaninhops-ejer" - eller ja altså.. jeg havde en kanin som jeg forsøgte at få til at hoppe. Det var altså lettere sagt en gjort. Men hva.. Kaninen blev da luftet og jeg følte mig som en dyreven.. :D
Nogen vil mene at man ikke kan synke dybere når man har gået til kaninhop - men det kan man.. tro mig! jeg har også gået til spejder! :D

Nåh.. jeg vil sive.
See ya Bebés! (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar