fredag den 14. januar 2011

What’s happenin’ guys? - Friday afternoon, that’s what’s freaking happenin’!!

Klokken er lige over middag, og 10.D har dansk med Kristiane. Koncentrations- og engagementniveauet er nok så lavt som det bliver, i ellers så kloge 10.D. I hvert fald fra min side..
Helene sidder og synger ud i hele klasselokalet. Åbenbart om at hendes computer mangler strøm? Ja, hvis bare det var hende der var ved at løbe tør for strøm.. Det kunne være ret belejligt sådan en fredag eftermiddag, hvor alt jeg hører er ”Weekend, weekend!”.
Det sørgelige ved det er, at der ikke bliver så meget weekend til mig, for den står på FYSIKRAPPORT for Bettemusen [væmmelse]. Jeg har svært ved at beskrive med ord, hvor nederen det bliver at skrive den klamme-og-mega-lange rapport, så jeg vil slet ikke prøve.
Det var så dagens sure opstød. Nu til det positive.. Eller vent.. Der er ikke noget!
Med disse vise ord, vil jeg lægge låg på dette korte blogindlæg. MOJN og go’ weekend, folk’s :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar