torsdag den 13. januar 2011

At overleve uden morgenmad

Min rumko er syg og kathrines rumko er syg - så jeg har chillet nede ved Kathrine om natten (og om dagen, men det kan umuligt komme bag på nogen). Det har været en oplevelse i sig selv. Vi har nu formået 4 dage i streg at overleve uden morgenmad. Og tro det eller ej.. I mandags sov vi helt indtil idræts-linje timerne. Dvs. vi både "gik glip af" morgenløb, morgenmad, fællestime og andagt. Jeg ved ikke med jer.. men jeg har kun en ting at sige: VI TJØR STILEN! - thumbs up! Og lur mig om Kathrine-pigen ikke påstår at jeg har 98% af skylden?! Jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine. På den ene side er det da ret fedt, at have givet Kathrine 2 vognkøre-tjanser... på den anden side lidt nitten at jeg selv har haft opvask og rengøring - og selv været skyld i det. Jeg tror egentlig at jeg vil tage det som et kompliment - og lur mig om jeg ikke har tænkt mig en gentage den succes det har været igen imorgen! (: apropos imorgen.. så er der er kun en uge til skitur.. mærk jer mine ord.. ÈN uge til skitur! Jeg glæder mig sindsygt. Og så har jeg jo været ude og købe nye skibriller - og i fatter ikke en hottie mit spejlbillede udgiver mig for at være, når jeg har dem på. (:
Så har jeg fødselsdag her d. 4. februar. Det kunne være lækkert med noget post i den andledning. Ikke for at presse jer til noget.. og ikke for at ligge ordene i munden på jer - men jeg opfordrer jer til at sende mig post! :D
Nåh.. jeg vil sive...
See ya Folks! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar