søndag den 2. januar 2011

NYTÅRETS BEGIVENHEDER
Hola at you main! Mit nytår har været sådan jævnt cool alligevel! Først var der fødselsdag ved vores alle sammens kære Sara Agerbo. Det var virkelig hyggeligt at være sammen med nogle af dem fra LME 09/10, specielt fordi man ikke ser dem så tit :D Så tog vi til esbjerg, fordi nytåret i år skulle fejres med manér. En nytårsfeat er da ikke nok! Nææ nej vi laver en nytårslejr! så d. 29.-30. december blev for mit vedkommende brugt i esbjerg, med omkring 40 lme'ere :D Det var seriøst for lækkert, stille og roligt med masser af tid til at indhente det tabte. Vi chillede, drak egekilde (eller det gjorde jeg ;p), legede med lego, havde lovsang, var i esbjerg by, chillede lidt mere og ellers bare nød at være sammen med folk man ikke ser så tit.. jeg havde selvfølgelig mit kamera med, og lidt billeder blev det da også til (: efter 2 dage i esbjerg tog mig og bette - godt kvæstede - videre til nytår i bolderslev med dette års elevhold! en god og hyggelig aften lige indtil der kl. 1 kom to mænd, som var rasende over deres postkasse var blevet sprunget i luften og hvis personerne der havde gjort det ikke meldte sig, ville de give os alle sammen tæsk! :O efter det var stemningen ikke rigtig så god, og jeg gik i seng kl. 2.  nu er jeg hjemme og stin er med :) vi håber vidst lidt på at mor vil til ribe idag, og at vi komme med :D

mojn mæ æ øjn (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar