tirsdag den 21. december 2010

Det der med at rette GrossSchwesters SRP? Det er lige mig ..

Jeg har i skrivende stund lige "rettet" (rettet er i gåseøjne, fordi jeg tvivler på, hvor meget jeg kan rettet en 3.g'ers (som oven i hatten er Kathrine Jefsen! (host .. nørd .. host)) opgave, for jeg er jo bare en sølle 10.D'er :) ) 1/3 af  min storesøsters SRP-opgave, som jeg tror er en slags spark i røven, til at komme i gang med en bacheloruddannelse? Hvad ved jeg ..
Ved denne lejlighed er jeg blevet en del klogere på Jens Vejmand, musikteori (blah .. det lød klogt) og en hel masse kloge gymnasieord.

Lalala .. hvad er der ellers sket? Jo jeg er kommet hjem. Det wa' bor' dæjle :D
Arh, og i mit skab nede på LME står mit anlæg og Stin's guitar (Jo, jeg huskede det Stin :D), og det er for at "posten" ikke skal komme og nakke det .. Alle jer der går på LME vil vide hvad jeg taler om, og jeg magter ikke at forklare det til jer der ikke ved det .. blah ..

Da jeg kom hjem fik jeg også en alvorlig snak med min lillesøster .. Jeg vil ikke gå i nærmere detaljer, jeg vil blot skrive enkelte ting fra samtalen ned: "bitchbilleder der indeholder hjerter, blitzer og spejle", "dårlig stil", "det er plat at skrive "I er elsket"", "du bringer familien vanære" og "bare lad være .. Du kommer til at fortryde det, når nogen du kommer til at gå på efterskole med finder ud af det .. ligesom det skete for mig". Jeg tror jeg kom ud med budskabet ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar