tirsdag den 21. december 2010

Nu det' jul igen!

jeg undskylder mange gange for fraværet på bloggen men jeg har simpelthen ikke haft noget at skrive om :( Det har jeg heller ikke nu, men derfor kan man vel godt blogge lidt.
Nu er det jo snart jul! awesome dude! Jeg har glædet mig i alt for lang tid til jul, og i dag har vi FERIE! Det betyder hjem i min egen seng, slappe af, være sammen med min familie og ellers bare holde jul! Og ikke nok med, at det er jul, den bliver også hvid! Altså der lå (jeg havde så meget lige skrevet lagde, men opdagede fejlen. slap it til mig selv!) lidt sne - dvs. en halv centimeter, men nu ligger der i hvertfald 8 cm!! :O
Hey, jeg har også lige fået OSO-udtalelse, og jeg bliver skamrost til skyerne! Ja mor hun bliver glad når hun ser det.
Igår aftes havde vi julefest :) Jeg havde lidt forventet at det ville være nedern, men det var faktisk super hyggeligt :) Alle var hoppet i det pæne tøj og 10.D havde faktisk planlagt det rigtig godt (props til dig Bette!)
Efter julefesten skrev jeg lige hurtigt med min storebror og den samtale vil jeg da gerne lige dele med jer:

[20-12-2010 21:46:47] Kathrine Schmidt: WAAAY!! vi får så meget hvid jul IGEN!
[20-12-2010 21:46:48] Michael Kjær: Det giver aldrig meget sne her..
[20-12-2010 21:47:54] Kathrine Schmidt: okay, det skulle give meget :) men vi havde da vildt meget sidste år.. når jeg kommer hjem, så skal vi ud og kælke! medmindre du selvfølge opfatter dig selv som "voksen" :)
[20-12-2010 21:48:18] Michael Kjær: hvad tror du selv? VI SKAL KÆLKE SÅ MEGET!
[20-12-2010 21:48:23] Michael Kjær: EFTER ASTRAEN...
[20-12-2010 21:48:36] Kathrine Schmidt: WUHUU!!!
 okay, jeg ved ikke om i kan se det sjove, men jeg var flad af grin!

btw, så har vi fået LME-trøjer. de er for lækre, og trykket er dejlig stort!
tilsidst vil jeg lige smide et billede op.. det taget ud af mit vindue for en halv time siden :)
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar