onsdag den 1. december 2010

awesome?

Hey bebés!

okay, nu har de så vidt jeg ved haft 2 snefri - dage på Bornholm. Dem derhjemme har garanteret nydt dagene i fulde drag, bygget sne huler, gravet gange og spist kage. I stedet sidder jeg på min flade dagen lang og skriver OSO.
Igår var vi til volley stævne.. egentlig ret sjov til at starte med.. men jeg failer for groft = røv! Imorgen skal vi ud og spille fodbold.. 1) jeg har ikke tid. 2) magter det ikke 3) gid at der rent faktisk var et punkt 3..
Jeg skulle gøre rent idag.. Jeg gør som jeg plejer at gøre, fejer lidt, tømmer skraldespanden i Frodes.. og finder en godkender.. Idag var det ikke godt nok for Carsten. Der skulle pudses vinduer og toiletbrættet skulle skrubbes.. Arh... Og da pakkelegen er gået i gang, fik jeg ingen hjælp fra "vennerne". Fair nok.
nåh, så er der jo kun weekenden at se frem til.. nåh nej! der skal jo øves OSO.. så der på en eller anden måde kan komme en fremlæggelse ud af det til på mandag.
Negativitet længe leve.. Føler en vinterdepression snige sig på!

Dagens højdepunkt: *empty*
Ej, der har været noget positivt.. der er rent faktisk kommet noget sne herovre også, der var citron til aftensmad, jeg har hoppet op på hækken, åbnet pakkekaldener (thanks mom and dad) og de viser pyrus i aften.

- Ib..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar