torsdag den 23. december 2010

Kathrine's Juleaftensdag

Og straks tænker man ved sig selv: det var da en flot overskrift pigebarnet har lavet sig der. og ja kære læsere, det er da en flot overskrift - meget julet, men endnu mere vigtigt er hvad der står. det handler om en af årets bedste dage, og hertil hører sig meget bestemte traditioner:

vågne ca. klokken ni/halv ti og så tage til morgenkaffe ved naboen Arne som har fødselsdag. Arne har to døtre som mig og min storebror er jævnaldrende med. til morgenkaffe tamtam'et kommer også to andre jævnaldrende fra vores parcelhuskvartersvej (wow et ord hun kom på der!). her chiller vi så lidt og æder nogle rundstykker. derefter er det tid til en omgang Age of Kings 2. det er gået hen og blevet noget vi altid gør, og jeg tvivler efterhånden på om det overhovedet kan blive jul uden at have spillet dette 10 år gamle spil! derefter tager vi i kirke og så er det juleaften.. :D sådan noget med at se disneys juleshow har jeg aldrig gjort - eller okay jeg gjorde det et år fordi alle andre gjorde, men kunne ikke se det fantastiske..

jeg går lidt og stener her hjemme, men på den anden side er det meget rart ikke at lave noget. vi har fået 10-15 cm ekstra sne jeg er et glad barn nu (: mit værelse ligner lort og jeg må hellere sove nu, en hård dag ligger foran mig! ;) Ønsker alle en Glædelig jul herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar