torsdag den 23. december 2010

Snestorm og intet sukker

Hey Folks!
Hjemme igen! Turen hjem gik faktisk helt vildt godt.. meget bedre end forventet. Vejene var glatte så "hyg-dig-spar-penge-bussen" fra Løgumkloster til Hovedbanegården var forsinket. Så vi endte kun med at sidde på hovedbanen i 1 times tid - at bestille det sædvanlige på MacD... 3 cheeseburgere, mellem pomfrit og lille sodavand. (: Et sygt klap på skulderen til Ivan og co. får at have sat busordningen i spil!
Bornholmerbussen, som egentlig ikke er værdig nok til at blive kaldt BORNHOLMERbussen længere... var pisse kold - had på den bus!
Færgen var proppet.. men hvad kan man mere ønske sig end en lækker gulvplads?
Igår var jeg i storbyen Nexø for at handle julegaver.. det var alt for lækkert at få det på plads.. så kan man alligevel opretholde et nogenlunde forhold til sin familie!(:

Lige pt. er der snestorm på Bornholm.. Jeg var ude sammen med Matilde og Andreas (broder og søster) for at lege lidt i sneen.. De var iført scooterhjelm, men jeg måtte nøjes med et par lege-svejse-briller... man kunne på ingen måde se andet end sne über die alles! Så det opgav vi igen.
Juleaften (som jo er imorgen yaaay) skulle vi til mine bedsteforældre.. men som det ser ud nu, kommer vi ingen steder. Heldigvis har mutter købt ind så vi kan få julemiddag. Men det værste.. hvis jeg vidste hvordan man understreger her, så havde jeg understreget: værste! nåh, men det værste er, at vi ikke har mere sukker!!! Så det bliver en ret så fesen risalamande! Jeg håber der kommer flyvepost eller sukkerregn! Eller bare en flink nabo! (:

Så er jeg blevet målt idag, og tro mig eller ej.. jeg er 167,5 cm høj! Og Kathrine påstår at hun er ligeså høj med sine 162!! Der må jeg le. Hun har taget fuldstændig fejl. Slag til Matilde for at være 169,5 - hvordan kan man tillade sig at vokse sin storesøster over hovedet? Det er som om mit min identitet som STOREsøster begynder at miste sin mening! Men hva.. jeg slår hende i drøjden til hver en tid! :D

Så havde mutter været i "vi-skal-hygge" hjørnet - pakket en masse gaver ind, og hidkaldt os alle til at spille pakkeleg. Jeg vil aldrig have offentliggjort her på bloggen, hvem der vandt flest, hvis det ikke havde været mig! MEN DET VAR MIG! what to say? Oh happy day! - hey! syge rime-talenter, der viser sig - og så endda på engelsk.. jeg overrasker mig selv gang på gang.

Nåh, jeg har lovet at hilse alle vores faste læsere i dette indlæg fra mine forældre. Jeg tror de er meget beærede over at der overhovedet er nogen, udover dem selv, som gider læse det her :D

See ya Bebés! Merry Christmas!
Apropo christmas.. Chris's lillebror hedder mads.. hvor sjovt er det på en skala? CHRIS'MADS - CHRISTMAS. Jeg hører latteren i de humoristiske hjem! Eller.. ihvertfald latter i mit sind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar