mandag den 20. december 2010

GLÆDELSE :D

Uah! Hvor jeg dog glæder mig til nytår!! :D
Jeg mener: først nytår med LME 09/10 fra 29.-31., og så nytår med LME 10/11 fra 31.-1. :D
 - Det bliver bare ikke bedre .. Hvad skal jeg sige? Boller fra Kohberg ..
Oven i hatten kommer så, at Katrine Ibsen skal besøge mit bosted fra nytår, og frem til skolestart :D

Orgh ja, og så er der jo julefest i aften, som LÆKRE 10.D har planlagt :D

Ang. nytår med LME 09/10 har jeg haft nogle bekymringer .. KAN MAN KOMME I BAD DER!?
Jeg mener.. 3 DAGE!! Det kunne godt gå hen og blive grimt ..
Jeg har vendt mine bekymringer med Kathrine Schmidt, men hun deler tilsyneladende ikke hygiejnebekymringer med mig .. (Haha, Kathrine .. Til grin på bloggen :D)
Arjh, hun var nok bare ikke helt så freak'et out omkring det ..

Nårh, men see ya bébé's .. You'll find me on Omegle ..
(Hah, you probably wont .. Guess you'll find Kathræne^2 or Stin :D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar