torsdag den 2. december 2010

It's like an addiction ..

A'yo bebés :D

Addiction of the Day: LÆPEPOMADE!!
I går aftes listede jeg hen til min hylde, for at udse mig en kalendergave til i morgen (dvs. i dag..). Jeg havde så sent som samme dag sprækket min læbe, og jeg kan fortælle jer det gjorde ondt!
Derfor var min lykke også gjort, da jeg så den lille cylinderformede gave på hylden. Kalendergave valgt!
Efter at ha' sovet en dejlig nat i min seng (sammen med Tracy-bøllen) pakkede jeg min lille gave op.. Til min store overraskelse var det .. EN LÆPEPOMADE! Lykken er gjort ..
Siden da, har mine læber været smurt ind i lækker lypsyl .. It's becoming an addiction ..
Mine oso-"venner" har klaget over mit storforbrug, og sagde at det ikke var godt for læberne? Så jeg søgte på google: "overdrevent forbrug af læbepomade", og det jeg fik frem var: læbekræft(det viste sig senere at det ikke passede) og at ens læber bliver udtørrede af det!?
1. Hvordan kan læber blive udtørret af at blive fugtiggjort!?
     (men så kom jeg i tanke om, at det kunne være at ens læber reagerede ved at nedsætte fedtproduktionen i
      læberne, og når man så stoppede med at bruge læbepomade ville de minde om Sahara?)
2. Så er det jo bare en ond cirkel!?
     Jep, og jeg er fanget i den .. Sikke noget nis! (copyright - Dr's pakkeleg)
I det store hele har det meste af min dag omhandlet det skønne produkt; læbepomade.. som undskyldning har jeg fundet på noget genialt: dagens kalendergave bliver Addiction of the Day .. Jeg skal prøve at holde jer opdateret, folks .. Men nu er jeg jo også nød til at skrive om 1. decembers Addiction of the Day?
hmm, den er svær .. En chokoladejulekalender? Jah, det kan vel også være afhængig af .. Det er bare lidt trist, når det smager af rådden aberøv, og kun kan fås i november-december .. Sådan er livet, bebés :)

               Merry Christmas, BEBÉs <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar