tirsdag den 21. december 2010

Hjem.. kære hjem! :D

Hva freak?! Vi tager afsted fra skolen ved 4 tiden.. og vi er kun hjemme imorgen tidlig klokken 4! :O Lur mig om jeg ikke ender op med at være negativ.. efter at have siddet på hovebanegården i hva? 3½ time!!!! En hård tid i vente.. jeg mærker ligepludselig kontaktfladen mellem lys idé og min hjernekapacitet! Kunne man tage nogle sove piller.. (eller lade være.. da jeg i garanti kunne sove alligevel) proppe mig ned i en kuffert, få en af de ikke eksisterende raske, stærke drenge til at køre mig hjem.. ligge mig i min seng. Og så ville jeg vågne op til en ny dag! yeah! hmm.. det eneste problem jeg ser i dette er, at det vidst nok er umuligt at tabe sig 25 kg på 4 timer, så det vil sige.. at jeg på ingen måde kan komme ned i en kuffert...
Jeg har løsningen.. Jeg laver en film.. på omkring 6 timer, dermed kan jeg nå at se den 2 gange. Filmen skal udelukkende indeholde Helene bommerter.. Grunden til at jeg helst skal nå at se den 2 gange er, at første gang skal jeg være flad af grin.. virkelig.. 2. gang, skal jeg så spekulerer over hvad der egentlig kan foregå i hendes hovede.. (Helene skal absolut ikke tage dette som et sygt dis.. men derimod som et kompliment.. at kunne underholde Katrine Ibsen i 12 timer.. Det er der vidst ikke nogen der har kunnet før)!

Ud fra alt dette lyder det måske til at jeg absolut ikke vil hjem.. men det er ikke sandheden - jeg glæder FREAKING! (det ord bruger jeg egentlig alt for lidt) MEGET! Det bliver alt for lækkert at komme hjem.. har i princippet ikke været hjemme siden efterårsferien.. Jeg har hørt rygter om at der er blevet væltet vægge og alt muligt derhjemme.. og nu kommer jeg så hjem og vælter nogen flere... yaaay.. seriously.. det bliver skønt! Håber sådan på at komme ud og kælke.. og sidde bag på traktoren.. umti umti.. :D Og ligeså stor glædelse til at se Camilla, Julie, Benjamin og Chræs igen! Glæder mig lidt til bare at chille med dem igen. (håber lidt de læser det her.. det vil føle sig så beæret over at blive nævnt ved navn! )

Så er det jo også ved at blive tradition at jeg er sent ude med julegaverne.. Så det skal også lige nås.. helst før jul.. :D Jeg må vel bare hive søsteren med til Storstaden Rønne og få købt et eller andet.. at lave pakkerne selv ville være syg tortur med modtageren.. som nok ville betegne sig selv som offeret..

Det var alt fra mig..
- Ibsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar