tirsdag den 7. december 2010

livet er godt (:

Thi det er tirsdag og der er tø.. vil jeg en hyldest fra hjertet give til livet!
Igår blev mit sind forløst efter at have fremlagt OSO - og opnået et helt uventet, men herligt resultat! Det skulle fejres. Jeg har for første gang kunne putte en liter poletteis ind i fryseren og samtidig tænke: "jeg bliver fed af det her, men hva.. jeg er færdig med OSO.

Så ikke nok med det.. Imorges skulle Kathrine og jeg have ordnet vasketøjet før timen.. så vi blev ret forsinkede.. jeg troede bestemt at vi havde en skideballe i vente. Men nej.. før vi når at komme ud af pigebygningen, lyder der sirener om at Lisbeth er syg, så vi har fri. Jeg tvivler ikke et sekund på at mit glædesskrig stadig giver genlyd i ekkodalen.
WAY TO GO MAMA!

Jeg har forresten heller ikke fortalt at jeg har fundet min elskede hvide mappe. Den lå inde på Tracy's skrivebord. Jeg havde givet hende en endefuld, hvis jeg stadig var uvidende om, hvilke skarnstreger hun kan finde på. (: Så i stedet for vil jeg ære hende, for at have passet så godt på den.

og jeg snakkede med chræs-drengen igår.. Jeg lovede ham at skrive en ting:
JEG BLIVER OGSÅ KALDT KATRIN... AF CHRIS! Jeg bliver faktisk sådan helt glad i sindet, når han siger Katrin på den måde, som kun han kan sige det. LÆKKERT!
Jeg fik ham også til at blive fast læser *jubel* - jeg tør i al offentlig love ham, at han aldrig kommer til at fortryde.

see ya bebés! (:

2 kommentarer:

  1. Skal han blive den første til at sende en kommentar til denne fantastiske blog?!? Kan han mon klare det? Har han evnerne? Rammer han dagen? GØR HAN DET?!? Jeg vil bare sige, at jeg nu har læst, at Katrine har skrevet, at jeg kalder hende Katrin! (Selvom det nok egentlig hører til sjældenhederne..) Og jeg har dog faktisk ikke fortrudt, at jeg er blevet fast læser! :) Jeg hører, at hr. Ivan ikke var meget for at udtale Katrin, Katrin! Okay, dette er en lang kommentar, men hvis det nu er den første, hvilket jeg egentlig ikke ved, men dog håber, så skal den også være ordenlig!

    SvarSlet
  2. SKUFFELSE! Jeg har netop gjort den opdagelse, at jeg IKKE er den første på denne blog, der har kommenteret et indlæg! Men jeg er sikker på, at min kommentar er den absolut bedste..!

    SvarSlet