tirsdag den 28. december 2010

Kære Sneplov - samarbejd med mig

Hey Girl heeeey!
Jeg vil så nu... en tirsdag morgen udfylde min del af pagten - fortælle alle jer læsere + Kathrine og Bette hvad jeg har fået i julegave.
Af min mor og far har jeg fået et par nye converse sko, 2 par hyggesokker og et efter min mor et meget blødt sengebetræk.
Af min mormor og morfar regner jeg med at få penge. (vi er stadig sneet inde)
Af min søster fik jeg mine yndlingschips (som hun nok efterhånden har hørt lidt for meget om) og en skrivebordsdug-agtig-ting med billeder i af hende og mig.
Af min lillebror har jeg fået nogen partybriller og en keramiknisse
Af min oldefar har jeg fået penge
Af min faster og onkel x2 har jeg fået lost sæson 4 og Harry Potter 3+4 (tror jeg)
Af min morfars kusine og hendes mand har jeg fået et bælte.
Okay, pga. af al sneen mangler jeg stadig en gave fra min tante, onkel, kusine og fætter, chris-drengen, benjamin, julie og Camilla.. - men hva.. dem må i høre om en anden dag.

Vi har jo så være sneet inde siden d. 22... og jeg har ikke været i kontakt med omverden siden da.. wild! Men okay, vi har fået gravet nogen fabelagtige huler i kombination med en tunnel. Jeg burde måske bevæge mig ud af denne varme dyne, tage noget tøj på, spise noget havregryn, fatte min enorme dragt, gå ud, tage et billede af det hele, vandre tilbage over driverne igen, kæmpe mig ud af dragten, bestige trappen, sætte mig under den varme dyne igen og ligge billederne herind. I vil blive forbløffede! Katrine Ibsen med en skovl - jeg sir jer, det er noget der slår tænder ud.. Men okay, jeg kan på ingen måde udføre alt dette i livet, da jeg virkelig ikke bryder mig om havregryn, og ikke er sikker på at dynen kan holde sig varm... og den risiko tør jeg ikke løbe.. (:

Igår skete der faktisk noget interessant. Jeg spillede sims! (ja, jeg er sunket dybt) Men what to do. Okay, rettelse til mig selv, jeg nåede ikke at spille det. Jeg brugte omkring 5 timer på at bygge et hus og en familie til... Og efter min egen mening har jeg aldrig set noget så smukt - så klap på skulderen til mig selv. Lur mig, om jeg ikke har vildt meget lyst til at spille med det idag.

Idag håber jeg lidt på at sneploven kommer og gør livet lettere for mig. Fordi Camilla rejser tilbage til Jylland imorgen.. og jeg har slet ikke set hende endnu. Det ville være noget så katastrofalt, hvis jeg slet ikke fik set hende. GRIM TANKE TIL SIDE! selvfølgelig kommer sneploven idag.. og selvfølgelig kommer jeg til at chille med hende og alle de andre slæng members! (:

Jeg glæder mig til nytår!!!! og håber lidt på at vi når at komme i tide, jeg har hørt hist og her.. at toge/busser kan være forsinkede.. hmm..
Jeg ville overgå migselv og tilføje et billede af noget random i det her indlæg.. men har ingen idé om, hvordan man gør.. så det bliver en anden dag! (:
See'ya folks!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar