fredag den 10. december 2010

håndbold i vente (O ve o skræk!)

dagen i dag d. 10 december, skal vi spille håndbold. det er DM-kval i A-rækken og LMEs pigehold er med. problemet er bare at jeg (kathrine, ib kan sagtens) ikke kan spille håndbold, overhovedet! gi' mig min ketcher og så ville min lykke være gjort! som om det ikke er nok, så skal vi så meget spille imod en jeg har gået i klasse med fra 0. til 6. klasse. BE AWARE Mai! jeg har ingen anelse om hvor meget jeg må skubbe i forsvaret! (;
okay vi har engelsk nu.. jeg burde virkelig lytte efter, da det er grammatik. vi har forresten fået terminsstile tilbage og det gik da bare fantastisk godt! (not a joke).
jeg kom på en nitte! Rakel (bornholmer/lme 09/10'er) kommer hurtigt ned på skolen i dag og hilser på, da hun er i jylland.. men næææ nej kan jeg få lov til at hilse på hende? nøø, for vi er i vojens til håndbold! øv bøv ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar