lørdag den 4. december 2010

life as a 16 year old, with no wildcard!

det kan ikke blive ved med at gå.. jeg må altså have mig et DSB wildcard.. bare den sidste uge har jeg brugt 275 kr. på transport, hvor det halve kunne have rækket. og nej jeg ved godt det ikke er så meget, men det er nok når jeg er fattig!
sidste weekend var mig og bette til fødselsdag hos pipper. det var alt for lækkert at være sammen med 20 søde piger, som man bare ikke ser nok! det er også der billedet er fra. pigen ved min side, er min gamle familiegruppesøster Inge-binge, og hende kan vi godt li!
I dag var jeg lige et smut i esbjerg for at planlægge nytår (: jeg kan hilse og sige at det bliver et alt for vildt LME 09/10 nytår. nå men det var ret sjovt at være lidt sammen med de andre fra nytårsudvalget (:
jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal blogge om, og OSO-fremlæggelsen kalder, så vi ses

- Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar