mandag den 29. november 2010

FAILblog.com - The story of Bette :D

Aw, Bebé's :D
Stin, Bette og resten af vidunderlige 10.D har lige haft en lækker dansk-fagdag om noget så fantastisk som: KOMMAER! Argh .. Ka' i følge ironien? Nårh, men til The Fails..

1. 10.D har fået tidligt fri (fordi vi er så seje til dét der med kommaer!) og Stin og Bette beslutter sig for at smutte forbi 10.E som er i fysik med Lars B. Vi står og lurer lidt ind af døren, og er selvfølgelig påpasselige med, ikke at blive opdaget af Lars. Lars bevæger sig over mod døren, og vi flygter. Det var let nok for Stin, da hun stod ovre ved døren .. Det var det ikke helt for mig. Jeg havde gemt mig bag planterne og styrter afsted. Under min hastige flugt, skænker jeg slet ikke de herlige træstole en tanke, og jorder selvfølgelig ind i dem, OG FALDER FORAN DEN ÅBNE DØR, OG BLIVER TIL GRIN FORAN HELE 10.E !! Ehm? PINLIGT!
2. Det var ikke bare sådan et jeg-snubler-og-falder-på-maven-fald, nej .. På uforståelig vis, formår jeg at lave noget der ligner et meget ikke-vellykket rullefald, og lander på ryggen, hvor jeg lander på min elskede fjällräven, som indeholder min ENDNU mere elskede computer!! Argh!! Heldigvis er min vidundercomputer så robust, at den ingen men får .. Lækkert !!
3. We took it to the next level, og satte os ind på værelse 3, for at chille .. Vi skal høre musik, men lyden er pludselig ikke så høj som før? der er noget galt .. Det forholder sig sådan med mit anlæg, at det efter nogen tid går i standby, og så bliver lyden ikke så høj.. For at un-standby-e den igen, skal man lige trykke på den .. Så går der lidt tid, og så er lyden tilbage igen .. Jeg trykker på anlægget, og ved at der kommer en masse decibel ind i mine ører om to sek., men formår alligevel at blive pisseforskrækket, og er lige ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg siger jer .. Jeg hoppede en halv meter op af stolen! ..  Men sådan kan det jo gå ..
Men nå .. nu er det oso-tid (eller som jeg kalder det: sos-tid) så i må hygge jer, bebes :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar