torsdag den 18. november 2010

23.21

Klokken er i øjeblikket 23.21 (okay den er faktisk lige blevet 23.22, men hva?). I mine ører hører jeg sød musik lige fra den trofaste iPod touch. Den har fulgt mig de seneste 2,5 år og jeg har ikke en eneste gang fortrudt købet. Det er faktisk også iPod jeg sidder og blogger fra i øjeblikket mens de andre to søde små ligger i deres senge og drømmer om søde drenge fra efterskolen(;
men jeg sider her af en grund.. Jeg er faktisk begyndt at blive helt optaget af blogverdenen, specielt alle de helt fantastiske modeblogs man støder på. WAW må jeg sige, man bliver virkelig inspireret og får lyst til at bruge et svimlende beløb penge på nyt tøj! Der er faktisk (selvom man ikke skulle tro det bag den store lme-trøje)en lille fashionista gemt i mig. Jeg elsker virkelig TØJ!!! Og ikke mindst SKO!!!!! Nå men nok om det for nu..
Jeg døjer med ondt i halsen, og det er virkelig begyndt at irretere mig, da jeg ikke kan synke uden det gør ondt.
I morgen er der forældre-dag efterfulgt af forlænget weekend :) det bliver sweet at komme lidt hjem i weekenden og jeg håber virkelig på at komme ind og se Harry Potter 7. Desværre er min bror (som har en awesome humor) i Hillerød denne weekend, så jeg kan kun chille med ham mandag.
Når vi kommer tilbage på skolen tirsdag er der vidst julehygge/klippedag :) det plejer at være ret hyggeligt, så det glæder jeg mig til.
En sidste ting inden jeg holder: jeg glæder mig SINDSYGT meget til skitur med idrætslinjen til januar!! Det bliver virkelig nice og jeg elsker bare at stå på ski, også selvom jeg ikke er specielt go' til det :D

men peace out :D
-kathrine

p.s. Jeg undskylder for mulige stavefejl, det er ikke så let at skrive på en iPod (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar