lørdag den 13. november 2010

Dette er skrevet under tvang..

Eftersom det er ved at være et godt stykke tid siden jeg har skrevet et indlæg, har jeg fået trusler på livet, om at skrive et.. Den her går ud til dig, Futte-hunden..

Grunden til, at jeg kalder ham Futte-hunden er, at min farmor og farfar har haft, ikke mindre end en række gravhunde, ved navnet Futte, og nogen endda på samme tid (jeg refererer til brune-Futte og sorte-Futte). Derfor får jeg associationer til en gravhund, hver gang nogen siger Futte, og deraf: Futte-hunden..

Jeg vil lige opfordre alle jer læsere til at smutte ind på youtube.com og høre en masse dejlig julemusik
Jeg foreslår All I want for Christmas - Mariah Carey, Last Christmas - Wham, og Have yourself a merry little Christmas - Diana Krall.. Så er den julestemning i skabet, og så kan vi alle leve i perfekt jule-harmoni :)

    | jule - <3 Bette |

Ingen kommentarer:

Send en kommentar