torsdag den 4. november 2010

Blogindlæg dedikeret til Kristine Madsen

Umh.. hvor er det lækkert, efter en løbetur i det våde græs, at kunne sætte sig ned i Kristines seng på værelse 33. At tage de mudrede sokker af, og tørre fødderne af i det bløde tæppe. Og at få den nuttede brune bamse med sløjfer i, som sidder henne i hjørnet til at klemme en om tæerne - der findes intet bedre. Og det bamse og kyllinge dynebetræk klæder mine fødder virkelig godt! Farverne passer vildt godt sammen - grøn, blå, gul, rød og så mine fødder - det er et særpræget syn.
Og den marabou som du har ladet ligge tilbage til søde Katrine Ibsen, fordi du vidste at hun ville komme. Det er jeg evigt taknemmelig over!
Rikke SP - den charmerende pige støtter fuldt ud op om de valg jeg tager. Jeg stod i et dilemma. Skulle jeg tage sokker på, før jeg satte mig i sengen, eller skulle jeg bare lade mine tæer boldtre sig. Hun mente bestemt at mine tæer havde ret til at leve et værdigt liv - også i Kristines seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar