fredag den 26. november 2010

Lur mig..

Hvis du i stående tilstand læser dette indlæg, vil jeg bede dig om at sætte dig. Læn hovedet tilbage og put dine hænder ned langs siden. Eventuelt slå benene op på hunden, hvis du ikke har en hund lige om hjørnet napper du bare en skammel. Når du føler trang til det, så luk øjnene. (eller det er nok dumt, hvis du har tænkt dig at læse dette indlæg) Nu er du klar til at høre mit liv lige pt. - Jeg ligger i min seng.. faktisk med fødderne på hovedpuden (og nej, jeg er ikke gået i pippi-mode - men min ledning rækker ikke langt nok) Inde på værelse 24 er i nattens anledning party! Stin har ødelagt Melaniiiiiie's og Ib's nattesøvn. Vi har computere, adgang til facebook og en utrolig hård humor. Forestil jer en aroma herinde. Egen har sagt godnat - og vi har konkluderet at Egon elsker Stin! Imorgen tidlig skal vi op klokken 7? ARH! på en lørdag. Men det er nu sandheden.. Så skal vi ud og løbe klokken 8 - og så meget at mig og Stin er blevet enige med os selv og hinanden om at vi rent faktisk løber de 2 km. imorgen. Lur mig, om jeg ikke kommer til at fortryde det imorgen ved omkring 08.01 tiden...

Nåh - nu er du klar til at gå ud i dit liv, med fornyet energi - i krop og sjæl!

- Ib.
Skulle hilse fra Melaniiie og Stin. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar