torsdag den 11. november 2010

brobygning og for få indlæg..

UNDSKYLD!
jeg er ked af fraværet siden fredag.. jeg ville ønske vi kunne sige at det var fordi vi havde ihh åhhh ahhh så travlt, men det ville vidst være en lodret løgn. den sidste uge har vi lavet absolut hat! denne hat jeg nævner er også kendt under betegnelsen brobygning. brobygning er det mest nedern (efter oso) undervisningsministeriet har fundet på.. i virkeligheden var pointen med brobygningen vidst at vi skulle få et indblik i de videregående uddannelser. mandag og onsdag var jeg på STUK (studenterkursus) i toftlund. det var faktisk ret rimelig okay og vi fik en masse at vide om at tage et studenterkursus i stedet for STX. nu er jeg på HTX i tønder og vi laver overhovedet ingenting. i går gik dagen med at bygge en model af en vindmølle i pap. det var da meget hyggeligt, men vi fik overhovedet ikke noget at vide om uddannelsen eller det normale liv på HTX. det gode ved brobygning er at vi får tidligt fri. jeg er hjemme på skolen allerede kl. 2!
i går aftes var der sportsaften :) jeg havde virkelig forventet at det ville være nedern, men det var ret sjovt alligevel ;)
nu tror jeg at vores lærer er færdig med at snakke nu så jeg vil holde skriveriet nu..
-Kathræne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar