mandag den 1. november 2010

Kristendom.. i looove it!

Arh.. så sidder jeg og skal have 2 timers kristendom med Marianne. Hvor er det lækkert at sidde og tænke på at alle på lederlinjen har fri.. umh.. skønt at tænke på at de ligger og slapper af, imens jeg holder fokus. En boblende fornemmelse i mit mavesystem. Jeg bobler af glæde? Skræmmende.. troede aldrig i mit liv jeg skulle blive så lykkelig. Den boblende fornemmelse kommer opad i min krop. Jeg  mærker nu den glæde i halsen. Jeg er fyldt af glæde.. Små glædesbobler siger jeg jer - de overvælder mig!
- arh! hvad sker? alle sprinter ud af klasselokalet.. de skriger og råber at et eller andet er ulækkert!?
ARH! bræk alle steder!! Jeg har brækket mig! :O Oh.. og jeg bliver ved med at brække mig.. hvilken glæde.. (:
- gid man havde lederlinje!!

Håber Jeff og Kathræne læser dette indlæg! - Så ved de hvilken glæde de frembringer i mit sind! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar